Spletna trgovina hrastovisodi.si je izključno spletna trgovina brez fizične prodajalne. Osebni prevzem ali predhodni ogled izdelkov ni mogoč.

Definicija pojmov

  • Kupec: Oseba, ki naroči blago prek spletne trgovine hrastovebacve.hr.
  • Naročilo: Izpolnjen elektronski obrazec, ki vsebuje podatke o kupcu, seznam naročenega blaga, način dostave in plačila ter skupni znesek, ki ga kupec plača za naročeno blago.
  • Blago: Vsi izdelki, prikazani na spletni strani hrastovisodi.si.

Naročilo in sklenitev pogodbe

Vsako naročilo, oddano prek spletne trgovine hrastovisodi.si, je za obe strani zavezujoče. Z oddajo naročila kupec potrjuje, da je seznanjen s pogoji nakupa in reklamacijami. Pogoj za veljavnost elektronskega naročila je pravilno in popolno izpolnjevanje vseh zahtevanih podatkov.

Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko kupec odda naročilo in ga prodajalec potrdi.

Pogoji dostave

Prodajalec se zavezuje:

  • dobaviti kupcu naročeno blago v skladu z dogovorjenimi pogoji in cenami na dan oddaje naročila,
  • zagotoviti ustrezno embalažo, ki prepreči poškodbe blaga med dostavo.

Prodajalec ne odgovarja za:

  • zamude dostave zaradi napake dostavne službe ali netočno navedene naslove,
  • poškodbe, ki jih povzroči dostavna služba,
  • nepredvidene težave pri dobavi blaga zaradi omejitev ali ukinitve distribucijskih pravic dobavitelja.

Kupec se zavezuje:

  • prevzeti naročeno blago in preveriti nepoškodovanost embalaže,
  • plačati celoten znesek za blago v skladu s pogoji plačila, bodisi vnaprej prek e-bančništva bodisi po povzetju.

Če kupec ne prevzame naročenega blaga, ima prodajalec pravico zahtevati povračilo nastale škode. Pri ponovni dostavi je kupec dolžan kriti stroške obeh dostav.

Rok dobave

Dobava naročenega blaga poteka glede na razpoložljivost izdelkov in možnosti prodajalca v najkrajšem možnem času. Naročila za izdelke, ki so na zalogi, običajno obdelamo v enem delovnem dnevu. Dostavna služba pa naročeno blago običajno dostavi v roku treh delovnih dni od dneva odpošiljanja.

V primeru sprememb dobavnega roka bodo ustrezne informacije navedene na spletni strani. Če ima določen izdelek drugačen rok dostave, vas bomo o tem posebej obvestili.

Za naročila z bančnim nakazilom bo naročilo potrjeno šele po vidnem nakazilu na našem računu.

Običajni čas dostave za vse izdelke je od 2 do 7 dni po oddaji naročila.

Cene izdelkov

Vse cene na spletni strani so končne. Stroški pošiljanja niso vključeni v ceno izdelkov, medtem ko pakiranja ne zaračunavamo.

Preklic naročila

Kupec ima pravico odpovedati naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila (po 2 urah naročilo je že v procesu obdelave). Odpoved naročila je potrebno sporočiti prek e-pošte na naslov info@hrastovisodi.si, kjer bo kupec prejel potrdilo o preklicu naročila.

Pravilnik o reklamacijah

Kupcu preporučujemo da prije primitka i plaćanja za pošiljku od kurira na mjestu kontrolira da li je pošiljka nije oštećena. U slučaju velikog oštećenja (rastrgan omot, deformacije i druga velika oštećenja) neophodno je s kurirom odraditi protokol o šteti, odnosno ne preuzeti pošiljku.

Za reklamacije je treba poslati blago, dodatke, kopijo računa, opis napake in kontaktne podatke kupca. Blago naj bo čisto, mehansko nepoškodovano in poslano kot paket ali pismo. Blaga poslanega z odkupnino prodajalec ne sprejme.

Garancijski pogoji: 

Garancija ne velja za poškodbe, ki so posledica:

  • naravne obrabe ali pretirane mehanske uporabe,
  • onesnaženja izdelka ali njegovih delov,
  • uporabe izdelka v neprimernih pogojih (temperatura, prah, vlaga, kemični in mehanski vplivi okolja, kjer se izdelek običajno uporablja),
  • zunanjih vplivov, npr. vremenskih razmer,
  • posegov nepooblaščenih oseb v izdelek (nestrokovna popravila ali predelave),
  • mehanskih poškodb (natrganje, rezanje, poškodbe zaradi vročine, poškodbe zaradi neprevidne fizične manipulacije, namerno praskanje slojev izdelka ipd.),
  • poškodb, ki so nastale zaradi naravnih nesreč, vremenskih razmer, nasilnih dejanj ali uporabe v ekstremnih in neobičajnih pogojih.

V primeru neutemeljene reklamacije bo izdelek vrnjen kupcu z ustreznim obrazloženjem.

Postopek reklamacije:
Prodajalec obravnava reklamacije brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 30 dneh od prejema reklamiranega izdelka. Če je reklamacija utemeljena, se garancijski rok podaljša za čas obravnave reklamacije.

Če je reklamacija rešena z zamenjavo izdelka za novega, začne nov garancijski rok teči od dneva rešitve reklamacije.

Prodajalec je dolžan kupca obvestiti o rešitvi reklamacije bodisi po telefonu, SMS-u ali e-pošti ter se zavezuje, da bo izdelek kupcu poslal na lastne stroške na dogovorjeni naslov.

Josip

Powered by WpChatPlugins